השר אקוניס: "תקציב משדר יציבות כלכלית ופוליטית"

המהדורה המרכזית No Comments on השר אקוניס: "תקציב משדר יציבות כלכלית ופוליטית"

השר אופיר אקוניס ב'מהדורה המרכזית': "השיח הציבורי בישראל בשפל המדרגה. הזהרתי בפברואר מרצח פוליטי. אם יש שתיקה לנוכח אלימות, מה יגידו האנשים. נאצות במרכז תל אביב, מול הילדה שלי. דברים איומים שעברו בשתיקה של השמאל. הם מדברים על פלורליזם, אבל אנחנו אלו שמקבלים את כולם; חרדים, חילוניים, ציונים דתיים – תומכים בכולם מכל המגזרים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המדע, אופיר אקוניס לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "אמרתי ביום ראשון בכניסה לישיבת הממשלה שהתקציב יעבור עד ערב חג מתן תורה. התקציב זו בשורה משני טעמים: 1. משדר לשווקים יציבות כלכלית. 2. משדר יציבות פוליטית, שתחזיק לפחות לחודשים הקרובים"

לגבי הרפורמה המשפטית אמר: "הרפורמה כעת במו"מ בבית הנשיא, נתונה להחלטת רה"מ להביא להסכמה רחבה. כל מה שאומרים בשמאל אלו סיסמאות חלולות. אני סומך על מי שעומד שראש צוות המו"מ, רון דרמר. נדרשת רפורמה, הרבה שנים בשיטת הממשל בישראל. היא כמעט ולא מאפשרת לממשלות למלא את ימיהן בשל דרישות קואליציוניות"

"אנחנו במצב שמחייב שינוי שיטת הממשל. גם בשיטה האמריקנית, אנחנו צריכים להחליט האם אנחנו בבירוקרטיה, או בשיטת איזונים ובלמים כמו בארה"ב שהשופטים מפנים את מקומם" הדגיש השר אקוניס.

"אמרתי גם אצלכם שהשיח הציבורי בישראל בשפל המדרגה. הזהרתי בפברואר מרצח פוליטי. כאשר הזרם המרכזי לא גינה את ליברמן על "לזרוק את החרדים ונתניהו למזבלה" באותו ערוץ של גוטמן – אם יש שתיקה לנוכח אלימות, מה יגידו האנשים"

"אני חטפתי נאצות במרכז תל אביב, מול הילדה שלי. דברים איומים שעברו בשתיקה של השמאל. הם מדברים על פלורליזם, אבל אנחנו אלו שמקבלים את כולם; חרדים, חילוניים, ציונים דתיים – תומכים בכולם מכל המגזרים".

האזינו



0 תגובות